مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال لیگ جهانی با پیروزی تیم‌های برزیل و روسیه به پایان رسید تا این دو تیم یک بار دیگر در این دوره از رقابت‌ها برگزار کننده فینال تکراری المپیک 2012 لندن باشند.
، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات والیبال لیگ جهانی را تیمهای روسیه و ایتالیا شنبه شب در ماردل پلاتای آرژانتین برگزار کردند و طی آن تیم ملی روسیه، قهرمان المپیک 2012 لندن موفق شد به برتری 3-1  دست یابد. 

برنامه و نتایج کامل به همراه جدول رده بندی فینال لیگ جهانی 2013 را در اینجا می توانید ببینید.
در این بازی "نیکولای پاولوف" با 21 امتیازی که کسب کرد، نقش زیادی در پیروزی روسیه داشت. البته "ایوان زایتسف" هم در این بازی 17 امتیاز به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن ایتالیا شد اما عملکرد او کمکی به پیروزی تیمش برای صعود به فینال نکرد.



بعد از پیروزی روسیه برابر ایتالیا، دو تیم برزیل و بلغارستان برای برگزاری دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی بیست و چهارم به مصاف هم رفتند که طی آن نتیجه مشابه دیدار نخست به سود برزیل رقم خورد. "والاک دسوزا" امتیازآورترین بازیکن این بازی بود که 24 امتیاز برای برزیل به دست آورد.

نتیجه کامل دیدارهای برگزار شده در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ جهانی 2013 به شرح زیر است:

* ایتالیا 1 - روسیه 3
(12 بر 25)، (23 بر 25)، (26 بر 24)، (20 بر 25)

* برزیل 3 - بلغارستان 1 
( 25 بر 12)، (25 بر 17)، (23 بر 25)، (25 بر 16)

بدین ترتیب و با برگزاری این دیدارها و نتایج به دست آمده در آنها، دو تیم روسیه و برزیل به مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال لیگ جهانی صعود کردند. روسیه و برزیل در فینال المپیک 2012 لندن هم برابر هم صف آرایی کردند که طی آن روس‌ها صاحب برتری و جام قهرمانی شدند. البته رویارویی روسیه و برزیل در فینال لیگ جهانی، دومین رویارویی این دو تیم در این دوره از مسابقات به حساب می‌آید.

پیش از این روسیه و برزیل در مرحله دوم مسابقات لیگ جهانی و در گروه E نیز مقابل هم قرار گرفته بودند که طی آن روسیه به برتری 3-2 دست یافته بود. 

روسیه - برزیل، صدمین و آخرین دیدار بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال لیگ جهانی است که بامداد دوشنبه در ماردل پلاتای آرژانتین برگزار می‌شود. پیش از این دیدار دو تیم ایتالیا و بلغارستان در مرحله رده‌بندی و برای تعیین تیم سوم این دوره از مسابقات رو در روی هم قرار می‌گیرند. این دیدار نیز یادآور دیدار رده‌بندی المپیک 2012 است که طی آن ایتالیا به برتری دست یافته بود. تیم ایتالیا در مرحله دوم لیگ جهانی و از گروه D نیز بلغارستان را شکست داده بود. بنابراین دیدار رده‌بندی لیگ جهانی نیز دیداری تکراری در این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com